Jídelníček pro MUŽE
1. týden

Pondělí | Úterý | Středa | Čtvrtek | Pátek

PONDĚLÍ

Snídaně: Jogurt s opraženými ovesnými vločkami a oříšky

90 g ovesných vloček, 100 g nízkotučného jogurtu, 1 jablko, 1 lžíce nasekaných oříšků (piniové, pistáciové atp..)

V jedné porci- Energie: 515 kcal, tuky: 13,2g, bílkoviny: 12g, sacharidy: 75g

Svačina 1: Ovesné palačinky

150g ovesných vloček, 2dl nízkotučného mléka, 1 vejce, 1 bílek, špetka soli, 40g marmelády

V jedné porci- Energie: 450 kcal, tuky: 10,7g, bílkoviny: 18,1g, sacharidy: 72,3g

Oběd: Kuřecí nebo krůtí závitky s pršutem a mozzarellou

2 plátky kuřecích, nebo krůtích prsíček (200g), pikantní hořčice, 4 plátky pršutu, 90g mozzarelly, drůbeží vývar, tymián, mletý pepř, sůl, 1 lžička oliv. oleje

V jedné porci- Energie: 350 kcal, tuky: 15,5g, bílkoviny: 54g, sacharidy: 2,3g

Svačina 2: Sýr Cottage s ovocem

Cottage sýr (100g), drobné ovoce (maliny, jahody atd.) 100g, 40g mandlí

V jedné porci- Energie: 450 kcal, tuky: 10,1g, bílkoviny: 11,8g, sacharidy: 15,5g

Večeře: Kuřecí maso, Slunečnicová semínka, zelenina

200g kuřecího masa, 2 lžíce olivového oleje, 20g semínek, zelenina (salát, rajče, okurka atp..)

V jedné porci- Energie: 465 kcal, tuky: 19,8g, bílkoviny: 32,3g sacharidy: 3,3g

Celkový příjem

Energie: 2 218 kcal, tuky: 63,3g, bílkoviny: 128,5g , sacharidy: 170,4g

ÚTERÝ

Snídaně: Jogurt s opraženými ovesnými vločkami a oříšky

90 g ovesných vloček, 100 g nízkotučného jogurtu, 1 jablko, 1 lžíce nasekaných oříšků (piniové, pistáciové atp..)

V jedné porci- Energie: 515 kcal, tuky: 13,2g, bílkoviny: 12g, sacharidy: 75g

Celkový příjem

Energie: 2 218 kcal, tuky: 63,3g, bílkoviny: 128,5g , sacharidy: 170,4g